نوین الکترود

خلق فضایی مدرن و جذاب در پروژه شرکت نوین الکترود اردکان که در سال 1398 و در شهر تهران اجرا شد. مهم ترین آیتم های پروژه عبارت بودند از کمدهای اداری، میز کار گروهی، میزهای کارمندی، میز مدیریت، میز کنفرانس، صندلی و مبل های اداری و پارتیشن ام دی اف.

استفاده از فرم های راست گوشه (که در تمام جزئیات مثل فرم پایه ها، صفحات میزها، فرم دیوایدرها، طرح کتیبه میزها و..) و رنگهای سفید و طوسی (بدون بافت)، طرح کلی فضا را به سمت حس و حالی مدرن پیش برده است. در عین اینکه استفاده از پایه های فلزی قاب شکل و صفحات ظریف (به ضخامت 16 میلیمتر) در طرح میزها، حسی از سبکی به فضا القا شده است.

پارتیشن ها، که دوجداره و سازه ام دی اف هستند، جهت ایجاد اتاقهایی کاملا مجزا تا سقف اجرا شده اند و دارای پلاکهای شیشه ای بزرگ هستند که جهت کنترل دید از پرده کرکره های مخصوص، استفاده شده است.

به کار بردن گل و فلاورباکس ، باعث روح بخشیدن به فضای کار شده و بر جذابیت بصری محیط افزوده است. به طور کلی استفاده از گل و گیاه طبیعی در فضاهای اداری، احساس شادابی و نشاط را به ارمغان می آورند و سبب کاهش خستگی و افزایش راندمان پرسنل می شوند.

تلفن : 88623025 021

فکس : 89775462 021

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به
شرکت آکاژو می باشد. 1398

آدرس: تهران، ملاصدرا، شیرازی شمالی، دانشور
شرقی، 
برج دانشور، واحد 4 بی